idag..

jag vaknade vid 11 idag , och chillade heeela morgonen fram tills klockan 12 . då började ja fixa mig duscha och så för ska ju till kyrkan idag med emelie&alicia -.- men iaf när ja sen hade torkat håret så kollade ja i spegeln och såg att mitt hår är fett fult ! omg jag måste verkligen färga det igen ! det är fan typ orange gult , ja dör och så har jag världens fulaste mörka utväxt ! så har gått och tänkt på vilken färg ja ska färga ... förra vintern då färgade jag ju svart/mörkbrunt och nu för ngr månader sen gick den färgen ut och då färgade jag håret blondare . och jag funderar på att färga mitt hår blondare inte platina men blondare iaf. och eftersom att mitt hår ser ut som det gör så är jag tvungen att ha mössa på mig , det gör mig inget för jag älskar att ha mössa haha . men såklart hittar jag inte mina fina mössor ! fick damp och skrek på min brosa för jag behövde en helt svart och han hade tydligen tappat bort den ! jävlar vad sur jag blev . så nu har jag en ful svart mössa -.- inte den jag ville ha... men ska rulla till alicia snart , fyfan vilket väder det är . jag tar nog bussen ! hahah men jag pallar inte gå hela vägen till henne i det här vädret :o efter kyrkan det är nog slut vid 5 då ska ja träffa ilhom kanske ... om jag pallar har gjort så sjukt mke hela fredagen och lördagen . annars är jag bara hemma och sover typ för är 7kt trött ! men nu ska ja fixa mig lite mer :)

 den här hårfärgen hade ajg för 1 år sen och funderat på att färga den igen
och den där har jag typ nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0