-

Jag vet att ja inte bloggar något nu för tiden ! men har helt enkelt inte tid . Har så mycket för mej hela tiden ..  veckan som var , ja tycker faktiskt det var en bra vecka! Igår var ja så jävla glad , men om ja tänker efter varför ja var så glad ... så borde ja egentligen inte vara de . Vad kommer hända mellan dej o mig nu liksom? Kommer vi ALDRIG mer ses igen ? men jaja , på kvällen var ja at zachs plaace :) OCh jag spelade cod och dödade martin , hahahaha ja e bäääst :) 
idag ska ja ..... plugga , alltså ja gör det inte frivilligt men ja måste för att ja ligger efter så jävla mycket i matten och ska faktiskt skärpa mig nu ! men ja skulle egentligen gjort annat idag , men ja måste vara hemma oc ladda tills imorn då äre sm i tråååångsund !
 

we will wait and see where time takes us


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0